Sunday 22 February 2015

Majlis Tahlil, Yaasin dan Doa Kesyukuran, bersempena dengan Hari Kebangsaan Negara Brunei Darussalam ke-31


Alhamdulillah - Negara Brunei Darussalam telah mengecapi kemerdekaan selama 31-tahun dan  Persatuan BruKeele dengan ini telah mengadakan acara ‘Doa Kesyukuran’ pada 22 Februari 2015M bersamaan dengan 3 Jamadil-Awal 1436H bersempena dengan Hari Kebangsaan Brunei yang ke-31 tahun sebagai tanda syukur kehadrat Allah diatas limpah kurnia-Nya keatas Negara kita yang tercinta – Brunei Darussalam

Disamping itu, tujuan acara ini diadakan adalah untuk mengeratkan silaturahim bukan sahaja dikalangan Orang Islam namun bagi setiap pelajar Brunei yang menuntut di Keele University. Tambahan pula, ini adalah sebagai tanda sokongan kepada Sultan dan Negara kita untuk menjadikan Negara Brunei Darussalam sebagai sebuah Negara Zikir.

Bacaan Yassin, Tahlil dan Doa Kesyukuran telah diketuai oleh Awang Munir Ibrahim selaku Pegawai Ugama Persatuan BruKeele sesi 2015/2016 dan acara ini turut dihadiri oleh Mantan Presiden Persatuan BruKeele sesi 2014/2015, Awang Cedric Loo. Acara ini telah berlangsung di Masjid Keele University dan Barnes Social Space. 

Terima kasih diucapkan kepada semua yang hadir. Semoga doa kita akan dimakbulkan oleh Allah Subhanahu Wataala. Amin Ya Rabbal Alamin….









































1 comment:

Mrs Sharon Sim said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.